خانه / اخبار / انتقاد محمد هاشمی به نام نبردن از امام خمینی در سرود «سلام فرمانده ۲»

انتقاد محمد هاشمی به نام نبردن از امام خمینی در سرود «سلام فرمانده ۲»

رئیس پیشین سازمان صدا و سیما در واکنش به نام نبردن از امام خمینی(س) در سرود «سلام فرمانده ۲»، گفت: اثری که برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشد و اسم امام را نیاورد، انحرافی است. امام، انقلاب و جمهوری اسلامی سه نام به هم پیوسته و تفکیک‌ناپذیر هستند. یعنی اگر کسی بخواهد یکی از اینها را ترک کند و به دیگری بپردازد، یک نوع انحراف در هدف انقلاب و امام است.

محمد هاشمی در واکنش به نام نبردن از امام خمینی(س) در سرود «سلام فرمانده ۲»، اظهار داشت: من نمی‌دانم این سرودها چه چیزی را می‌خواهند عرضه کنند. سرودهایی که زمان انقلاب منتشر می‌شد، محتوای آنها مشخص بود. یعنی اول محتوا را مشخص می‌کردیم و به شعرا می‌دادیم تا شعرش را بگویند و به آهنگسازها می‌دادیم تا آهنگش را بسازند؛ بنابر این همه چیز آن مشخص بود.

رئیس پیشین سازمان صدا و سیما افزود: نمی‌دانم هدف این سرود چه بوده یا چه محتوایی می‌خواهد به جامعه القا کند. اما اثری که برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشد و اسم امام را نیاورد، انحرافی است. امام، انقلاب و جمهوری اسلامی سه نام به هم پیوسته و تفکیک‌ناپذیر هستند. یعنی اگر کسی بخواهد یکی از اینها را ترک کند و به دیگری بپردازد، یک نوع انحراف در هدف انقلاب و امام است.

وی تأکید کرد: معمولا در مراسم‌ها یا جاهای حساسی که می‌بینم نام و عکس حضرت امام هست و این طور نیست که حذف شدنی باشد؛ چون امام بنیانگذار و معمار انقلاب بوده و هستند.

درباره ی admin2

همچنین ببینید

محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند که شما انقلاب کردید چه برای ما آوردید؟ آزادی؟ کو آزادی؟!

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *