خانه / اخبار / مردم احساس خطر کنند، جانشان را انتخاب می‌کنند و رای نمی‌دهند

مردم احساس خطر کنند، جانشان را انتخاب می‌کنند و رای نمی‌دهند

محمد هاشمی رفسنجانی درباره میزان حضور احتمالی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: در صورتی که همچنان کرونا وجود داشته باشد انتخابات سال آینده تحت تاثیر قرار می‌گیرد. به نظر من باید ساعت رای‌گیری بیش از زمان مقرر شود زیرا اگر مردم احساس کنند در محل رای گیری به دلیل ازدحام جمعیت مبتلا به کرونا می‌شوند و جانشان در معرض خطر قرار می‌گیرد، جانشان را انتخاب می‌کنند و رای نمی‌دهند.
اعتمادآنلاین| چندی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده باقی نمانده است و هنوز به باور برخی شور انتخاباتی میان مردم به وجود نیامده است؛ خاصه آنکه انتخابات مجلس در سال۹۸ نشان داد که در حال حاضر به دلیل فشارهای اقتصادی که مردم است، رغبت بالایی برای حضور در انتخابات دیده نمی‌شود اما چه باید کرد که اعتماد عمومی به انتخابات بازگردد و در در سال آینده شاهد انتخاباتی حداکثری باشیم؟

محمد هاشمی رفسنجانی درباره میزان حضور احتمالی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: «در صورتی که همچنان کرونا وجود داشته باشد انتخابات سال آینده تحت تاثیر قرار می‌گیرد. به نظر من باید ساعت رای‌گیری بیش از زمان مقرر شود زیرا اگر مردم احساس کنند در محل رای گیری به دلیل ازدحام جمعیت مبتلا به کرونا می‌شوند و جانشان در معرض خطر قرار می‌گیرد، جانشان را انتخاب می‌کنند و رای نمی‌دهند. با چنین شرایطی اگر کسانی که تصمیم‌گیر هستند می‌خواهند انتخاباتی حداکثری برگزار شود، باید فکری بیندیشند».

درباره ی admin2

همچنین ببینید

محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند که شما انقلاب کردید چه برای ما آوردید؟ آزادی؟ کو آزادی؟!

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *