خانه / اخبار / گفت‌وگو با مردم جزء ضرورت‌های مدیریت امروز کشور است

گفت‌وگو با مردم جزء ضرورت‌های مدیریت امروز کشور است

یک فعال سیاسی گفت: نه تنها دشمنان در جنگ اقتصادی علیه نظام فعالیت می‌کنند، بلکه آنها جنگ روانی هم به راه انداختند که مسئولین با مردم سخن نمی‌گویند، مسئولین فریب دشمن را نخورند و ضروری است تا با مردم سخن بگویند.

محمد هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا بر ضرورت گفت‌وگوی دولت با مردم تاکید و اظهار کرد: مردم ایران مردمی فهیم هستند؛ در ۴۰ سال گذشته همیشه همراه انقلاب بوده و هستند. آنها شایسته خدمت‌رسانی‌های بیشتری از سمت مسئولین هستند، به همین دلیل بوده که حضرت امام (ره) و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همیشه سفارش مردم را می‌کردند.

هاشمی یادآور شد: اصولا اتکای مسئولین کشور ما به مردم است. بعد از اتکا به خداوند تبارک و تعالی، مسئولین همواره به حضور مردم و پشتیبانی مردم پیش رفته‌اند. در این انقلاب و نظام نباید کاری انجام شود که مردم دلسرد شوند، باید مردم را همراه خود داشته باشیم.

وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه و دشمنانی که از طریق ابزارهای مختلف می‌خواهند به انقلاب و نظام آسیب برسانند همیشه سعی کرده‌اند تا مردم را از نظام جدا کنند. آنها تنها راهی که برای تضعیف نظام پیش‌روی خود می‌بینند، ناامید کردن مردم از نظام است.

این فعال سیاسی افزود: ایران هیچگاه با کشوری هم‌پیمان نبوده است، در هشت سال جنگ با کمک مردم روی پای خود ایستاده و پس از آن هم با همراهی مردم با تکیه بر نیروهای داخلی راه خود را به سوی پیشرفت طی کرده است. با توجه به این موضوعات دشمن نسبت به نظام و مردم کینه دارد، کینه آنها فقط به نظام نیست، بلکه نسبت به مردم هم کینه‌ورزی می‌کنند. گاهی پیش می‌آید که می‌گویند ما صدای مردم هستیم و به خاطر مردم ایران کارها را پیش می‌بریم اما همه این حرف‌ها فریبکارانه است و دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب و مردم است.

وی خطاب به مسئولین، گفت: با توجه به تمام این موضوعاتی که ذکر کردم، مسئولین باید حواس‌شان را جمع کنند، با مردم سخن بگویند و از طریق رسانه‌ها شرایط کشور را با شفافیت به مردم توضیح دهند. مسئولین مشکلات کشور را باید با مردم در میان بگذارند، مردم باید توطئه‌های دشمنان را که مسئولین با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند بشناسند. مردم آگاهی دارند اما نیازمند توضیحات بیشتر هستند.

هاشمی یادآور شد: یکی از کارهایی که باعث می‌شود مردم بیشتر با مسئولین همدل شوند مجازات کسانی است که باعث شرایط بد موجود شده‌اند، است. الان در رسانه‌ها اخبار فسادها منتشر می‌شود، مسئولین هم بر این موضوع صحه می‌گذارند، اما مشخص نمی‌شود که با فاسدین چه برخوردی می‌شود. بالاخره مردم انتظار دارند کسانی که در نظام اقتصادی اختلال ایجاد کردند، دستگیر شوند.

وی گفت: مردم می‌دانند کسانی که توانسته‌اند در نظام اقتصادی اختلال ایجاد کنند و فساد را رواج دهند، ریشه‌شان فقط در خارج از کشور نیست. کسی که می‌تواند در بازار تهران بچرخد و دو تن سکه جمع کند و قیمت سکه را بالا می‌برد شناخته شده است، مشخص است که چه کسانی پشتش هستند و باید با آنها برخورد شود.

رییس اسبق صداوسیما خطاب به قوه قضاییه نیز گفت: مسئولین قوه قضاییه وظیفه دارند تا در ارتباط با نحوه برخورد با فاسدین اقتصادی با مردم سخن بگویند، وقتی با اینها برخورد نمی‌شود با توجه به اینکه دشمن در کمین است تعبیرهایی به کار می‌برد تا مردم را از نظام دور کند.

وی خاطرنشان کرد: رهبری به صداوسیما بارها تاکید کرده است که در جنگ روانی که علیه مسئولان نظام توسط دشمنان ایجاد می‌شود به کمک بیاید و شرایط را برای مردم توضیح دهد.

هاشمی در پایان گفت: در حال حاضر نه فقط جنگ اقتصادی که در جنگ روانی هم به سر می‌بریم، دشمن جنگ روانی به راه انداخته که مسئولین سکوت کردند و توضیحاتی به مردم نمی‌دهند این در حالی است که مسئولین نباید فریب دشمن را بخورند، بلکه باید با مردم سخن بگویند. گفت‌وگو با مردم جزء ضرورت‌های مدیریت امروز کشور است و مسئولین باید هر چه سریعتر با مردم از مشکلات سخن بگویند.

درباره ی admin2

همچنین ببینید

محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند که شما انقلاب کردید چه برای ما آوردید؟ آزادی؟ کو آزادی؟!

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *