خانه / اخبار / حتی خود کدخدایی هم به حرفهای خودش باور ندارد

حتی خود کدخدایی هم به حرفهای خودش باور ندارد

محمد هاشمی به اظهارات عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد «عدم رد صلاحیت آیت الله هاشمی» در انتخابات ۹۲ واکنش نشان داد.

محمد هاشمی در گفت و گو با «انتخاب» اظهار داشت: واقعیت این است وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات نامزد شدند یک موج قوی از حامیان ایشان در کشور به راه افتاد.

وی افزود: آقای مصلحی وزیر احمدی نژاد با بررسی آمار آرای آین الله هاشمی به شدت روی کاندیداتوری ایشان حساس شد.

برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی اضافه کرد: بعد از حساسیت هایی که ایجاد شد، دو نفر از شخصیت های نظام نزد آیت الله هاشمی آمدند و به ایشان اصرار کردند که از شرکت در انتخابات انصراف دهد، البته این شخصیت ها هرکدام جداگانه نزد آیت الله آمدند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: اشخاصی که نزد آیت الله هاشمی آمدند و قصد داشتند ایشان را متقاعد کنند که انصراف دهند همواره به او تاکید می کردند که اگر انصراف ندهد رد صلاحیت می شود.

محمد هاشمی: حتی خود کدخدایی هم به حرف هایش خودش باور ندارد / اگر شورای نگهبان آیت الله هاشمی را رد صلاحیت نکرده بود، پس چرا اسم ایشان در لیست نامزدهای نهایی نبود؟! / آیت الله هاشمی به فرستادگان شورای نگهبان گفت «من با مردم شوخی ندارم که هر روز حرفم را تغییر بدهم» / آیت الله در مورد ردصلاحیت کنندگان گفتند ایننها عاقبت کار خود را بزودی می بینند

وی با اشاره به عکس العمل آیت الله هاشمی خطاب به این افراد، خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی به افرادی که سعی داشتند او را منصرف کنند، گفتند من با مردم شوخی ندارم که هر روز حرفم را تغییر بدهم ، اگر گفتم شرکت می کنم پس حرفم را تغییر نمی دهم و پس از تاکید آن افراد به اینکه آیت الله هاشمی را رد صلاحیت می کنند، ایشان گفتند شورای نگهبان کار خود را بکند من هم وظیفه خود را انجام می دهم.

محمد هاشمی در ادامه گفتگو با «انتخاب»، تاکید کرد: هردوی این افراد که تلاش کردند آیت الله هاشمی انصراف دهد از طرف شورای نگهبان آمدند.

وی افزود: وقتی آیت الله هاشمی انصراف نداد خبرهایی از شورای نگهبان می رسید که بحث هایی برای رد صلاحیت ایشان مطرح شده است اما آیت الله هاشمی به این صحبت ها توجه نمی کردند و اولویت ایشان نظر مردم.بود.

هاشمی اضافه کرد: بعد از رد صلاحیت آیت الله هاشمی در انتخابات بسیاری از افراد به ایشان پیشنهاد دادند که اعتراض کنند اما آیت الله گفتند آنها را به خدا میسپارم و و اعتراض نمی کنم. آیت الله هاشمی تاکید داشتند کشور ما به شکلی است که هر شخص عاقبت کار خود را زود می بیند در انتها هم طی جلساتی که با عارف و روحانی برگزار کردند تصمیم گرفتند از روحانی حمایت کنند .

وی در پایان با اشاره به اظهارات کدخدایی گفت: مردم می دانند و شاهد هستند آیت الله هاشمی انصراف نداد و تا روز آخر پای مردم ایستاد اما اسم او در لیست نامزدهای نهایی نبود اگر شورای نگهبان رد صلاحیت نکرده پس چه اتفاقی رخ داده؟ مردم این حرف ها را باور نمی کنند حتی خود افرادی که این سخنان را می گویند هم به حرف های خود باور ندارند، مردم می دانند چه اتفاقی رخ داده است اما اینکه شورای نگهبان بعد از چندسال یادش افتاده واکنش نشان دهد را از خودشان بپرسید.

درباره ی admin2

همچنین ببینید

محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند که شما انقلاب کردید چه برای ما آوردید؟ آزادی؟ کو آزادی؟!

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *