خانه / اخبار / با تخریب دولت، انتخابات را کلید زده‌اند
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-09-05 19:55:59Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

با تخریب دولت، انتخابات را کلید زده‌اند

عضو سابق هیات موسس حزب کارگزاران گفت: متاسفانه برخی جریان‌های سیاسی خاص فکر می‌کنند که با تخریب و تضعیف دولت راه را برای خودشان در آینده باز کرده اند و از حالا فعالیت‌های انتخاباتی خود را به این شکل آغاز کرده اند.

محمد هاشمی در گفتگو با شفقنا ضمن اشاره به برخی جریان‌سازی‌های سیاسی و جناحی علیه دولت دوازدهم و القای تصور ناتوانی و ناکارآمدی دولت در حل مشکلات جاری کشور، گفت: من اعتقاد دارم که اگرچه ممکن است برخی انتقادات به دولت وارد باشد، ولی تلاش برخی چهره‌ها و جریان‌های سیاسی برای آنکه نشان دهند دولت اساسا توانایی و کارآیی هیچ کاری را ندارد و مشکلات امروز کشور به هیچ عنوان از سوی دولت مستقر حل شدنی نیست، برای خود من عجیب است و نمی‌توانم این تفکر و جریان سازی علیه دولت را بپذیریم. هرچند که امروز کشور با مشکلاتی مواجه است و مردم نیز از مسئولان درخواست دارند که به مشکلات آنان رسیدگی شود.

این عضو سابق هیات موسس حزب کارگزاران در ادامه تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام نیاز داریم. همه جریان‌های سیاسی فارغ از نگرش‌ها و تفکرات و گرایش‌های سیاسی و جناحی باید از دولت در جهت حل مشکلات کشور حمایت کنند. اما متاسفانه برخی جریان‌های سیاسی خاص و افراطی فکر می‌کنند که با تخریب و تضعیف دولت راه را برای خودشان در آینده باز کرده اند و از حالا فعالیت‌های انتخاباتی خود را به این شکل آغاز کرده اند.

رییس اسبق سازمان صداوسیما با بیان اینکه تخریب و تضعیف دولت باعث تزلزل منافع عمومی و منافع ملی می‌شود، تاکید کرد: این یک تصور کاملا اشتباه و خطرناک است که برخی فکر می‌کنند با ناامید کردن مردم از دولت می‌توانند باعث آن شوند که مردم را به سمت خودشان بکشانند. امروز همه جریان‌های سیاسی باید دلسوزانه وارد میدان شوند. باید همه برای مبارزه با فساد دست به کار شویم. رقابت‌های انتخاباتی را باید به زمان خودش واگذار کنیم. در همه جای دنیا تا زمان انتخابات رقابت‌های سیاسی و جناحی به صورت جدی ادامه دارد، ولی زمانی که انتخابات به پایان می‌رسد جریان‌های سیاسی تمام تمرکز خودشان را بر منافع ملی معطوف می‌کنند.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که جریان‌های سیاسی و برخی چهره‌ها و دستگاه با رفتار و گفتار خود باعث می‌شوند که مردم دچار ناامیدی شوند. این ناامیدی شاید در وهله اول نسبت به دولت باشد، ولی در ادامه توسعه و گسترش پیدا می‌کند و در نهایت جامعه و مردم را افسرده و دلزده می‌کند.

درباره ی admin2

همچنین ببینید

محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند که شما انقلاب کردید چه برای ما آوردید؟ آزادی؟ کو آزادی؟!

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *