خانه / اخبار / اخبار انتخابات / چرا محمد هاشمی نامزد شد

چرا محمد هاشمی نامزد شد

هاشمی پیش از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: اگر شرایط مهیا باشد تا اخر می مانم و رقابت می کنم.

محمد هاشمی بعد از ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری در نشستی خبری در ستاد انتخابات گفت: با توجه به اندیشه و ارمان مرحوم آیت الله که اعتلای ایران و رفاه و اسایش برای مردم بوده و هست برآن شدم تا در حد توان آرمان های ایشان را پیگیری کنم و در انتخابات شرکت کردم.

هاشمی با بیان اینکه شرکتش در انتخابات با تصمیم جمعی خانواده هاشمی بوده گفت: توصیه آیت الله هاشمی کرارا بر حضور در صحنه رقابت و نحوه رقابت این بود که لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه باشد و من هم به توصیه ایشان عمل کردم و آمدم.

او گفت: برنامه ششم که اخیرا به تصویب رسیده اولویت هایی که باید کشور داشته باشد را مشخص کرده است. کشور ما الان بر مبنای قانون اداره می شود و بنابراین من بر اساس همان اولویتی که در کشور وجود دارد عمل خواهم کرد.

هاشمی ادامه داد: از صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی انتظار می رود که ملی عمل کند و گرایشی به چپ و راست نداشته باشد. زمانی که من مسوول صداو سیما بودم گروه های متعدد سیاسی در کشور وجود داشتند و در صداوسیما هم بودند. من از امام هم در این باره پرسیدم و ایشان گفتند کسی که یک اندیشه سیاسی داشته باشد ایراد ندارد اما اینکه بخواهد اندیشه اش را اعمال کند درست نیست. انتظار از صداوسیما هم این است که امانتدار نظام باشد و مسوولان صداو سیما اندیشه خودشان را زیرپا بگذارند و به قواعد بازی ملی عمل کنند.

او در پایان با بیان اینکه به من تا حدود زیادی تکلیف شده که درانتخابات حضور داشته باشم، گفت: به خاطر اینکه این صحنه انتخابات خیلی حساس است و ابهاماتی هم درباره انتخابات وجود دارد، بنابراین من آمده ام تا حضور موثر در این انتخابات داشته باشم.

محمد هاشمی در پاسخ به این سوال که اگر ردصلاحیت شوید چکار می کنید، گفت: سکوت می کنم و امر را به خدای بزرگ می سپارم.

او درباره جدی ترین رقیبش در انتخابات گفت: هنوز صحنه انتخابات مشخص نیست و کسانی که تا به حال ثبت نام کرده اند طیفی هستند و صحنه آنطور که باید و شاید شفاف نشده است.

درباره ی admin2

همچنین ببینید

محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند که شما انقلاب کردید چه برای ما آوردید؟ آزادی؟ کو آزادی؟!

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *