خانه / اخبار / محمد هاشمی: جمهوری اسلامی یک قطب قدرت در جهان است/ جهان امروز با جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت است/ قدر نعمت اسلام و انقلاب را بدانیم

محمد هاشمی: جمهوری اسلامی یک قطب قدرت در جهان است/ جهان امروز با جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت است/ قدر نعمت اسلام و انقلاب را بدانیم

محمد هاشمی در جلسه مجمع وزرای ادوار ایران گفت: امروز جمهوری اسلامی به خود متکی است و بزرگترین دستاوردهای علمی را در جهان کسب کرده است و به عنوان یک قدرت و یک قطب در جهان مطرح است و الان دوستان رسانه شاهد هستند وقتی مقام معظم رهبری صحبت می کنند چگونه در جهان اثر می گذارد و چند ساعت رسانه های خارج از کشور به این می پردازند و آن را تجزیه و تحلیل می کنند. اینها از نعمت اسلام و انقلاب است و قدر این نعمت را باید بدانیم.

محمد هاشمی: جمهوری اسلامی یک قطب قدرت در جهان است/ جهان امروز با جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت است/ قدر نعمت اسلام و انقلاب را بدانیم
معاون اسبق اجرایی رئیس جمهور گفت: لابی صهیونیستی با تسلطی که بر رسانه های گروهی جهان دارد به گونه ای عمل می کند که یک دولت را ساقط می کند و بر ملت استیلا یابد، اما به لطف خدا هنوز نتوانسته نسبت به جمهوری اسلامی ایران به این مقصد و هدف خود برسد.

به گزارش خبرنگار جماران، محمد هاشمی در جلسه مجمع وزرای ادوار ایران با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی گفت: ایران و جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را به یاد داریم و می دانیم ملت ها در چه فضایی تنفس می کردند و دولت ها چگونه عمل می کردند. امام خمینی در مدتی که در فرانسه تشریف داشتند در آن ۱۱۷ روزی که در نوفل لوشاتو بودند هم انقلاب و اسلام را به جهان معرفی کردند و نامشروع بودن و ظالمانه رفتار کردن حکام مثل دولت غاصب اسراییل و آمریکا که زورگو بود را به جهان به خوبی معرفی کردند. در سایه این آگاهی بود که ملت ایران یک پارچه باهم انقلاب کردند و ایستادند و رژیم منحوس شاهنشاهی را سرنگون کردند.

او افزود: وقتی به جمهوری اسلامی نگاه می کنیم می بینیم جمهوری اسلامی صرفا یک کشور نیست، بلکه به عنوان یک قطب قدرت در جهان مطرح است و مخالفین جمهوری اسلامی را که ببینید ابر قدرت آمریکا و دولت مکار انگلیس و دولت های فرانسه و مهم تر از همه لابی صهیونیستی است که در آمریکا یکی از قدرتمندترین لابی های جهان است و رییس جمهور را تعیین می کند. لابی صهیونیستی با تسلطی که بر رسانه های گروهی جهان دارد به گونه ای عمل می کند که یک دولت را ساقط می کند و بر ملت استیلا یابد، اما به لطف خدا هنوز نتوانسته نسبت به جمهوری اسلامی ایران به این مقصد و هدف خود برسد.

محمد هاشمی گفت: به عنوان کسی که ۱۱۴ روز در پاریس پیش امام بودم، خاطره امام را گرامی میدارم و عزیزان می دانند که جهان امروز با جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت است. در آن روز دو قطب شرق و غرب بر جهان حکومت می کردند و هر کدام منافعی داشتند، ولی امروز جمهوری اسلامی به خود متکی است و بزرگترین دستاوردهای علمی را در جهان کسب کرده است و به عنوان یک قدرت و یک قطب در جهان مطرح است و الان دوستان رسانه شاهد هستند وقتی مقام معظم رهبری صحبت می کنند، چگونه در جهان اثر می گذارد و چند ساعت رسانه های خارج از کشور به این می پردازند و آن را تجزیه و تحلیل می کنند. اینها از نعمت اسلام و انقلاب است و قدر این نعمت را باید بدانیم.

وی در پایان گفت: دو ویژگی را باید در دولت ها داشته باشیم همچنان که جمهوریت و اسلامیت در اصل سوم دو رکن تفکیک ناپذیر است هر دولتی وظیفه دارد این دو را محترم بشمارد و به این دو رکن خدمت کند.

درباره ی admin2

همچنین ببینید

محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند که شما انقلاب کردید چه برای ما آوردید؟ آزادی؟ کو آزادی؟!

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران محمد هاشمی: نسل جدید از ما سوال می کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *